Asfur
AD

All Prime Video Movies & TV Shows

Watch on any device. Free for 30 days.

Asfur
4.4

Asfur is an Israeli television series, which is broadcast on the channel HOT3. Its title, which literally means "bird" in Arabic, is the main protagonist's "good luck bird" – his late grandfather believed that its arrival symbolized a positive turn of events. Hot had already started working on two additional seasons even before the television pilot was aired. Season two began airing on October 17, 2011. Savyon and Amir sold the format to John Wells in October 2011. The adaptation, named "Hard Up", will air on FOX.

Seasons & Episodes

Katzar and Newton see Itzik on TV in a soccer game and try to get organized to go and find him.

Itzik seeks solutions after the accident. Moti splits to Barcelona.

Danny decides to prepare a festive dinner but Shir surprises him with the news. George and Hasan catch a witness.

קצר וניוטון מגיעים לתובנה חשובה בענייני אהבה; איציק מנסה לברר האם הוא בסכנה; קיקה מקבלת שיחה מפתיעה.

מוטי מתעצבן על שיר ועמית שניסו לעקוץ אותו. החבורה הולכים לבנק לבקש הלוואה ו"מתניעים קטנה" (מעשנים ג'וינט) בדרך. מתגלה העבר המשותף בין שיר למוטי. איציק מוצא דרך יצירתית לכסות את החוב שלו. סיון מכינה לאיציק הפתעה. אבא של מוטי מגיע לשטח לאחר ביקור של עמית.

אבא של מוטי לוחץ עליו למכור לעמית. שיר מחליטה לספר לעמית על העבר עם מוטי. החבורה מנסים להשיג את הכסף מגורמזאנו. שיר קובעת דייט עם בועז. איציק סוגר חשבון עם עמית וביקור של מוטי אצל שיר נגמר בצורה מפתיעה.

החבורה מחליטים למצוא זקן ערירי שיוריש להם את כספו ונכנסים לעבוד ב"הוסטפיס". איציק מפחד שמוטי יגלה עליו ועל סיון ולוקח את העניינים לידיים. תבור מתחיל עם סיון. עמית מסתיר משיר את האמת על המכות שחטף ומחליט לשכור "פיקסר" (היט-מן). שיר מספרת לעמית שמוטי היה אצלם.

עמית מתכוון לנקום במוטי ומזמין עבודה אצל קובי שנגמרת באשפוז. מוטי מגיע שוב לבית של שיר, אך היא מסלקת אותו. סיון מבינה שהוריה לא יכולים לממן את טיול ביה"ס בפולין. החבר'ה פוגשים את זוטא בבית חולים והוא מספר להם שזכה בלוטו.

החבר'ה מנסים להשיג את הכסף דרך זוטא. מוטי מתחבר עם צוף, חולה סופני שגר ב"הוסטפיס". איציק מגלה שהדרך ללב של זוטא עוברת בתחתונים של מזל, המוכרת בקיוסק. ניוטון וקצר נחשפים לדרך חדשה לדפוק קופה. מוטי מפתיע את שיר ברכב ושורה של גילויים נחשפים בבית החולים.

עמית מצטרף למירוץ להשיג את כרטיס הלוטו הזוכה מזוטא. יולי מעודדת את שיר לספר לעמית על מוטי. תבור מצליח להתקרב לסיון. נבנה אמון בין מוטי לצוף ומוטי מספר לו מה באמת קרה עם שיר בהודו. הלחץ על עמית גובר כשמסתמן שעודד, בעלה של אחותו, יקבל את תפקיד הסמנכ"ל במקומו. שיר מחליטה לבקר את מוטי בשטח.

שיר מתעמתת מול מוטי על מה שקרה בהודו. ניוטון וקצר שמים את כל הכסף של החבורה על "אום אל פאחם" בכדורגל. תבור מציע לסיון הצעה עסקית. צוף מגלה את הכוונות האמיתיות של מוטי. עמית ושיר נוסעים לחופשה שנגמרת בהפתעה כפולה.

שיר נפרדת מעמית. החבורה עושים מעשים טובים לפני המשחק של בית"ר - אום אל פאחם כדי להביא את המזל. איתי אומר לעמית להציג נישואין לשיר. עמית מגלה תמונות מפלילות במחשב של שיר.

המשחק בין ביתי"ר ואום אל פאחם נגמר בתוצאה גורלית. עמית שואל את יולי על התמונות מהטיול בהודו. סיון נכנסת לעסקים עם תבור. איציק מסתבך עם סרגוסטי. החברה עולים על מונית לכסף.

עמית ומוטי מגיעים יחד באותו זמן למלון של שיר. מתמנה מנכ"ל חדש ל"פלד ביטוחים". איציק מספר לחבורה על ההסתבכות עם סרגוסטי. זוטא לא משחרר את הכרטיס הזוכה למוטי. איתי ועמית פורצים לבית של זוטא.

מוטי מתוודה בפני שיר שעדיין אוהב אותה. יולי ושיר רבות בגלל מוטי. זוטא מחליט שהגיע הזמן לפדות את הכרטיס הזוכה. עמית מפתיע את שיר בארוחת צהריים משפחתית. שיר מופיעה בשטח של מוטי.

החבורה מגלים ששיר היא הבחורה שבה מוטי התאהב בהודו. איציק מוסר את הטופס הזוכה לסרגוסטי. ניוטון נותן צ'אנס לקשר עם אורלי. סיון מתעמתת עם תבור על הבגדים הגנובים. מוטי מאזין בטעות לשיחה כנה בין שיר לאימה.

אמא של שיר עוברת את הגבול ושיר כועסת. קובי מסנן את איציק, תבור מספר לעמית שסרגוסטי עקץ את איציק (או – שאיציק לא יקבל את הכסף מהכרטיס – במקרה ולא מובן "עקץ"), ניוטון יוצא לדייט עם אורלי וקצר מקנא. איציק הולך לחפש את קובי לאחר שמתפרסם ברדיו שהכרטיס נזוכה נפדה.

איציק מקבל הבטחה שהכסף יהיה אצלו מחר בערב. תבור מספר לעמית שבערב איציק מקבל הכל במזומן. המנהלת מבקשת מסיון לשלם על הטיול לפולין. שוטרים עוצרים את ניוטון וקצר עם המזוודה המלאה בכספי הזכייה.

התוכנית של ניוטון הצילה את הכסף. איציק מציע לניוטון וקצר לעבוד איתו כג'יגולו לנשים מבוגרות עשירות. סיון מגלה על החוב שיש על השטח של מוטי. עמית אומר לאיתי שהיה רוצה 5 דקות לבד עם מוטי ואיתי לוקח אותו ברצינות.

קובי מאשים את תבור שהשתנקר למשטרה. תבור הולך עם סכין למשרד של עמית. איתי ויולי משתכרים ביחד.

סיון חוזרת לעסקים עם תבור. מוטי שואל את שיר על התאונה שבה נהרג אביה ומעלה אצלה חשד. החבורה פונה לאורלי לעזרה עם העוקץ.

עמית, איתי ויולי פורצים למחשבים של החבורה. שיר מתעמתת עם אמה בעניין התאונה שבה נהרג אביה. הכסף לטיול לפולין של סיון מגיע ממקור בלתי צפוי

מוטי רוצה להפסיק את העקיצות בפוקר. עמית מציע ליולי שיכנסו יחד לשולחן הפוקר של מוטי והחבורה. איתי מנסה לפייס בין מוטי לשיר.

ראובן מצליח להשיג את הכסף לטיול של סיון אבל מגלה שסיון כבר שילמה במזומן; ניוטון נפרד מאורלי במפתיע.

שיר מציעה רעיון חדש וחוקי להשגת הכסף, ההורים של סיון דורשים לדעת מאין הגיע הכסף ששילמה לטיול, איציק מחליט לפרוץ לבתים של עשירים, בנוסף להימורים בפוקר, וגורר איתו את קצר וניוטון.

סיון אומרת להוריה שהרוויחה את הכסף מעבודה במחשבים; המתחים במשרד בין עמית ועודד גוברים; איתי מקנא בכך שיולי נמצאת בלילות עם עמית; כיוון חדש נמצא לפתרון תעלומת התאונה של אביה של שיר.

איתי חושש מהקרבה שמתפתחת בין יולי לעמית; החבורה מגלה שאביגיל שוקלת להלוות את הכסף למוטי אבל מוטי מסרב; ניוטון מספר לקצר למה נפרד מאורלי; השלישיה יוצאת למכה נוספת במסווה של טכנאי אינטרנט.

עמית מזהיר את אביגיל שמוטי עלול לסחוט ממנה כספים. התיירת הצרפתייה מזמינה את איציק לחדר במלון. סיון ותבור שוכבים. שיר מגלה שהשלישיה ממשיכה בהימורים מאחורי גבו של מוטי שוב.

"ביל גייטס" מעלה את סכום ההימורים והחבורה פונה לאורלי לעזרה; שיר סוחטת מגדעון השוטר מידע על תאונת אביה.

אורלי מספרת לניוטון ששכבה עם מישהו אחר; גדעון אומר לשיר שהתקבלה בקשה לסגור את התיק של חקירת תאונת אביה.

ניוטון רוצה לחזור לאורלי, וקצר חושש שהוא יגלה שאורלי שכבה איתו; מוטי מורה לסיון להתרחק מתבור; עמית ויולי פורצים למחשבים של החבורה ומפסידים את כל הכסף שלהם ל"ביל גייטס".

הארוחה המשפחתית מסתיימת בפיצוץ; מוטי מתעמת עם איציק לגבי הטבעת; שיר מגיעה למבוי סתום בחקירת תאונת אביה; עמית מגלה ששיר ומוטי רבו ומנצל את ההזדמנות למהלך משלו.

מוטי מעיף את איציק, קצר וניוטון מהחווה; עמית מקבל החלטה מפתיעה ב"פלד ביטוחים"; איתי מתעמת עם עמית על כך ששכב עם יולי; מוטי מנסה לדבר עם שיר ומחמיר את המצב; אביגיל מתקשרת למשטרה שוב

מוטי נלקח למעצר; יולי אומרת לעמית שהיא מתגעגעת אליו; תבור אומר לסיון שהוא אוהב אותה; ניוטון מתעורר ומגלה את קצר ואורלי מחובקים במיטה; שולה מבקשת משיר לבטל את התלונה נגד מוטי שוב

איציק מודה בגניבת התכשיטים והמשטרה משחררת את מוטי; אביגיל חוששת ששיר תחזור למוטי ומחליטה לעשות מעשה; יולי מספרת לשיר שהתחיל משהו בינה ובין עמית; עמית מגיע לשטח של מוטי עם הצעה מפוקפקת שוב

התיק הפתוח שהשאיר אחריו אביה של שיר מוביל לעבריין ירושלמי כבד; מוטי שבור מכך ששיר לא יצרה איתו קשר גם לאחר שזוכה; ניוטון רוצה לדעת עם מי אורלי שכבה כשנפרדו; זהות הבעל של ג'ולייט שוב

שיר המומה מההקלטה של עמית ואומרת למוטי מה היא חושבת עליו; מוטי מחליט לוותר על הכול וקונה כרטיס טיסה להודו; ג'ולייט מנסה לסיים את הקשר עם קובי וחוטפת מכות; החבורה מגלה הפתעה בחצר שוב

איתי כועס על שיר שסיכנה את חייה ונפגשה עם העבריין מאחורי גבו; איציק מגלה את סימני האלימות על ג'ולייט; הקרבה בין עמית ושיר מתחדשת; מוטי שוקל לשלם את החוב ע"י מכירת שוב

מוטי פוגש במקרה ידידה ותיקה שמחזרת אחריו; שיר מגלה שעמית התכוון להציע לה נישואין לפני שנפרדה ממנו; ג'ולייט מגלה הודעה מפלילה בנייד של קובי; חוקרי משטרה מגיעים לבי"ס ומעכבים את סיון שוב

רן ומוטי יוצאים לדייט; שיר ממשיכה לחקור לבדה את תיק השלכת הפסולת, ומגלה מידע מחשיד; ניוטון בטוח שאיציק שכב עם אורלי ומתפרץ עליו; איציק וג'ולייט מחליטים לברוח יחד מהארץשוב

שיר ועמית ממשיכים להתקרב; תבור מספר לעמית על עסקת הסמים של איציק וסרגוסטי; אביגיל מקבלת בשורה קשה; עמית מתגנב לשטח של מוטי ומוצא את הגראס מונח ללא השגחה שוב

הגראס של החבורה עולה באש; איציק מבין ברגע האחרון שג'ולייט נשואה לקובי; סיון מושעית לצמיתות מביה"ס; יולי מגלה שהיא בהריון; קובי דורש מאיציק פיצוי על ההוצאות שנגרמו לו מביטול העסקה שוב

ניוטון מנתק קשר עם קצר; שיר מגלה שמצבה הרפואי של אביגיל קריטי; תבור הולך למשטרה כדי לעזור לסיון ומסתבך; ספקות מתעוררים אצל קצר לגבי הלילה עם אורלי שוב

יציק גורם לג'ולייט לאבד בו עניין; המשטרה מבטלת בפתאומיות את התיק של סיון; תבור מצותת לקובי ושומע שמתוכננת גניבת ריטלין; יולי מגיעה לספר לעמית על ההריון בתזמון גרוע שוב

ו קצר חושף את האמת על הלילה שבילה עם אורלי; שיר מגלה שיולי בהריון; איציק מבקש מקובי לעבוד אצלו; תבור מספר למשטרה על עסקת הריטלין מבלי לדעת שמוטי והחבורה מעורבים בה שוב

הקשר הנורא בין סרגוסטי לויקטור מתגלה; סיון מחליטה לחזור אל תבור ומגלה אקדח בביתו; איתי מציע ליולי לגדל את הילד ביחד; שיר מגלה מי רצח את אביה ואיך באמת נסגר תיק השלכת הפסולת שוב

ספיישל המתאר את האווירה וההווי במהלך הצילומים של העונה השנייה באופן קרוב ואינטימי לשחקנים ולצוות הצילום. בסרט משולבות סצנות שירדו בעריכה וכמו כן פספוסים רבים מהעונה.

AD

Watch All Prime Video Movies & TV Shows

Stream on any device. Free for 30 days.

Details Of TV
Location
Language Hebrew
Release 2010-03-07
Producer